نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

راهکارهای افزایش رفاه فرهنگیان استان بوشهر ارائه شود

بوشهر(پانا)_نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تاکید بر توجه به افزایش رفاه فرهنگیان گفت: راهکارهای افزایش رفاه فرهنگیان نباید در حد شعار بماند بلکه باید ارائه و عملیاتی شود.

کد مطلب: ۹۳۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای افزایش رفاه فرهنگیان استان بوشهر ارائه شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالحمید خدری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی در مدارس استان بوشهر اظهار داشت: تجهیزات آموزشی و رفاهی در کلاس‌های درس در شان و منزلت دانش آموزان نیست که باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی افزایش طرح هوشمندسازی کلاس‌های درس در مدارس استان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: وضعیت هوشمندسازی کلاس‌های درس استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست که لازم است به مطالبات دانش آموزان در این حوزه توجه شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه مدرسه 9 کلاسه استان بوشهر دارای یک کلاس هوشمند است افزود: در عرصه آموزشی باید زیرساخت‌های مورد نیاز دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

خدری با اشاره به وضعیت وسائل سرمایشی کلاس‌های درس استان بوشهر خاطرنشان کرد: دانش آموزان دیلم و گناوه در زمینه تجهیزات سرمایشی و رفاهی کلاس‌ها در فقر بسر می‌برند که حل مشکلات این حوزه ضروری است.

وی، با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت‌های تحصیلی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان افزود: برخی نقاط که دارای دانش آموزان کمتری هستند باید زمینه تحصیل آنان در مقاطع مختلف فراهم شود تا از تحصیل باز نمانند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، تامین رفاه فرهنگیان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: برای رفاه فرهنگیان در صحن علنی مجلس تلاش‌های زیادی شده ولی در حد یک شعار بیشتر باقی نمانده است که در این راستا باید از ظرفیت مناطق برای رفاه فرهنگیان بهره جست.

خدری، با بیان اینکه راهکارهای افزایش رفاه فرهنگیان باید ارائه و عملیاتی شود گفت: ظرفیت‌های بسیاری برای افزایش رضایت فرهنگیان وجود دارد که باید از قابلیت‌ها در این راستا با همکاری همه دستگاه‌ها فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار