مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم: مدیریت مصرف درست در قم مانع خاموشی می شود

قم (پانا) - مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: با مدیریت درست مصرف برق در قم می توان از خاموشی احتمالی با برنامه جلوگیری کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم: مدیریت مصرف درست در قم مانع خاموشی می شود

مهدی آهنین پنجه در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره برق استان قم برگزار شد اظهار کرد: با همکاری خوبی که مردم شریف استان قم داشتند و مدیریت دستگاه های اجرایی و بخش صنعت و کشاورزی توانستیم به میزان قابل توجهی از افزایش مصرف در استان جلوگیری کنیم که این امر به پایداری برق استان کمک شایانی کرده است.

مدیر عامل توزیع برق قم با اشاره به اینکه استان ما از نقاطی است که مصرف برق را به خوبی مدیریت کرده است خاطر نشان کرد: در صورتی که روند مصرف را به شکل کنونی و پایین تر از مقدار پیش بینی شده نگه داریم می توانیم از خاموشی با برنامه در سطح استان جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به درآمد 300 میلیاردی فروش برق در استان قم تصریح کرد: سال گذشته بیش از 300 میلیارد تومان تجهیزات شبکه برق و هزینه تعمیر و نگهداری آن شده است.

آهنین پنجه گفت: لازم است مردم با مدیریت صحیح برق از استفاده بیش از حد و نا بجا از وسایل پر مصرف در ساعات پیک بار جداً اجتناب کنند تا بتوانیم امنیت پایدار اتصال برق را در استان قم تضمین کنیم.

مدیر عامل توزیع برق قم با اشاره به حذف قبوض برق از دوره جدید برای مشترکین خاطر نشان کرد: مردم با مراجعه به سامانه های 121 و سامانه اندرویدی سام می توانند به صورت غیر حضوری از خدمات امور مشترکین برق بهره گیری نمایند.

وی با اشاره به بخشودگی های تعرفه های برق برای مردم تأکید کرد: مشترکین بخش کشاورزی می توانند با رعایت خاموشی برق به مقدار 4 ساعت در روز از برق رایگان و مشترکین خانگی نیز با کاهش میزان 10 درصد نسبت به سال گذشته خود با تخفیف 20 درصدی در قبوض روبرو شوند.

آهنین پنجه در ادامه با پاسخ به سئوالات خبرنگاران از دغدغه های موجود مردم در این زمینه آگاه شد.

مدیر عامل توزیع برق قم در پاسخ به سئوالی در خصوص تحمیل قطع برق به استان قم در سال گذشته برای تحمل پایداری برق در استان تهران بیان کرد: برق استان قم زیر نظر برق منطقه ای تهران است که سال گذشته نیز به دلیل افزایش میزان مصرف در کل کشور به صورت منطقه ای و روزانه برای تمامی نقاط این قطعی صورت گرفته است.

خاطر نشان می شود در این جلسه سلیمانیان مدیریت مصرف، ارجمند زاده مدیریت دیسپاچینگ نیز به تشریح مسائل و امور مربوط به قسمت های خود پرداختند و در نهایت به سئوالات خبرنگاران نیز پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار