مردم قم در حمایت از «آب» راهپیمایی کردند

قم (پانا) - همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» امروز با حضور جمعی زیادی از مردم و مسئولان استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم قم در حمایت از «آب» راهپیمایی کردند

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» صبح امروز با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و اداره کل تربیت‌بدنی استان قم و همکاری برخی دیگر از دستگاه‌های استان برگزار شد.

مردم مسیر بین میدان ارتش تا بوستان علوی را در کنار برخی از مسئولان پیاده‌روی کردند و در پایان در مراسمی بر ضرورت استفاده بهینه از آب و صرفه‌جویی در مصرف این مایع حیاتی تأکید کردند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار قم در سخنانی در این همایش که فرماندار قم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، مدیرکل تربیت بدنی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی دیگر از مسئولان استان حضور داشتند از شرکت آب و فاضلاب به عنوان حامی این همایش بزرگ پیاده‌روی در کنار اداره کل ورزش و جوانان قدردانی کرد و گفت: این‌گونه برنامه‌ها شور و نشاط اجتماعی را در شهر و استان فراهم می‌کنند.

دکتر محمدرضا گروسی با اشاره به تأکید استاندار قم مبنی بر برگزاری هفتگی این برنامه در نقاط مختلف استان تأکید کرد: مهم‌ترین رکنی که می‌تواند به نشاط و سلامت اجتماعی منجر شود ورزش همگانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این همایش در سخنانی با بیان اینکه قم در منطقه‌ای کم آب از کشور واقع شده است، خاطرنشان کرد: عمده آب قم از خارج از مرزهای استان تأمین می‌شود که نشان از کمبود منابع از آب در این استان است.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا و رشد شدید مصرف آب در قم ابراز داشت: در حال حاضر تمام ظرفیت موجود اعم از چاه‌ها، سدها، خطوط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ برای تأمین آب شرب قم به کار گرفته شده‌اند.

دکتر علی جان صادق پور خاطرنشان کرد: اگر مصرف آب در قم با همین روند فعلی حرکت کند ممکن است در ساعاتی از شبانه‌روز در بخش‌هایی از شهر مجبور به جیره‌بندی شویم.

وی با بیان اینکه منابع آبی که در اختیار داریم بسیار کمیاب و با ارزش است، یادآور شد: زحمات زیادی کشیده می‌شود تا این آب به دست شهروندان برسد لذا باید برای قطره‌قطره آن ارزش قائل شویم به درستی از آن استفاده کنیم تا همیشه در دسترس باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان سخنان خود از اداره کل تربیت‌بدنی استان، معاونت سیاسی و امنیتی استاندار قم و سایر دستگاه‌هایی که شرکت آب و فاضلاب را در برگزاری این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی یاری رسانند قدردانی کرد.

برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی و قرعه‌کشی و اهدا هدایای ارزنده به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این همایش خانوادگی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار