نخستین کنسرت «سیاوش پالاهنگ» برگزار شد

تهران (پانا) - نخستین کنسرت سیاوش پالاهنگ خواننده جوان پاپ در حضور خانواده مرتضی پاشایی در پردیس تئاتر تهران روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۹۳۰۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین کنسرت «سیاوش پالاهنگ» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، سیاوش پالاهنگ که قطعاتی چون: نمیگذرم، تورفتی، دلبری تو و... را در ماه های گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر کرده، نخستین کنسرت رسمی خود را در آخرین روزهای تیرماه سال جاری در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برد.
این خواننده جوان که از چهره های جدید موسیقی پاپ به شمار می آید در این کنسرت با اجرای قطعات آلبوم «عاشقانه» که حدودا ٢ سال پیش مجوز گرفته روی صحنه رفت و تک آهنگ هایی چون این منم، زل زدی، سخته، ای وای، عاشق تو، و بارون را به صورت زنده اجرا کرد.
سیاوش پالاهنگ در بخشی از اجرایش با اشاره به حضور خانواده مرتضی پاشایی در سالن کنسرتش در ابتدا بخشی از قطعه معروف پاشایی «قلبم رو تکراره» را خواند و در ادامه این اثر با همخوانی حاضرین در سالن ادامه پیدا کرد.
این خواننده از مرتضی پاشایی به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین هنرمندان این نسل یاد کرد و در ادامه با معرفی مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی) به خانواده پاشایی که در سالن حضور داشتند ادای احترام کرد.
رضا چشم شب (رهبر ارکستر و گیتار نایلون)، عادل فلاح (پیانو)، رامبد رافت (گیتار باس)، مهدی دستگردی (پرکاشن)، علی درخشان (درام)، علی صیف الله زاده (ویولون)، علیرضا حبیبی (ساکسیفون و فلوت)، سعید رحیمی (کیبورد و سینت)، ارش برازنده (گیتار الکتریک) و سامان نیکنام (مدیر اجرایی کنسرت) اعضای گروه سیاوش پالاهنگ در این کنسرت را تشکیل می دادند.
این هنرمند اعلام کرد که به زودی تک آهنگ جدید خود «برو راحت باش» را منتشر خواهد کرد.
این کنسرت به همت شرکت «نغمه ماندگار پارس» به مدیر عاملی و تهیه کنندگی محمد رضا عباسی برگزار شد و در ادامه چند سکانس از این اجرا را ملاحظه می کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار