تقدیر از 61 خیر تامین سلامت در هفدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس

شیراز (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از برگزاری هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس در سوم مردادماه در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 61 خیر تامین سلامت در هفدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس

علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین گفت: در این اجلاس بیش از ۷۰۰ نفر از خیرین برگزیده سالهای قبل حضور دارند و از ۶۱ خیّر برگزیده و نماینده خیرینی که در سال ٩٧ نیت خیر خود را تکمیل کرده‌اند، تقدیر خواهد شد.

او از برگزاری نخستین اجلاس بیمارستان‌های خیریه کشور به میزبانی فارس در روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه خبر داد و افزود: بررسی نقش این بیمارستانها در حوزه سلامت و نحوه هزینه و ارائه خدمات این بیمارستان‌ها از اهداف برگزاری این اجلاس است.

او اقدامات خیرین در 17 سال گذشته را بالغ بر هزار و ٣٤٣ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ارزش به روز این تفاهم نامه‌ها در حال حاضر بالغ بر ٥ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

رامجردی ادامه داد: نزدیک به دو هزار و ٢٤٠ تفاهم نامه طی این سال‌ها منعقد شده که بیشترین آن‌ها با ٦٤٣ تفاهم‌نامه و ارزش ٩٠٠ میلیارد تومان در زمینه عمرانی، پس از آن اهدای ملک به ارزش ٣٢٧ میلیارد با ٣٨٤ تفاهم‌نامه، سپس ٨٣١ تفاهم‌نامه در زمینه اهدای وسیله نقلیه به ارزش ٣ میلیارد و ١٠٠ تومان و مابقی مربوط به امور حمایتی بوده است.

او تکمیل ٣٥ پروژه عمرانی، بیمارستان رسول اعظم و یک بیمارستان در جنوب شیراز و همچنین تکمیل بیمارستان سرطان جنوب، دعوت به مسائل حوزه پیشگیری در حوزه آموزش، طرح‌های عمومی بهداشت در جامعه، و ... کمک به اجرای طرح‌های حمایتی از بیماران نیازمند را از برنامه‌های پیش رو خواند و افزود: در این اجلاس از خیرین برای مشارکت در این طرح‌ها دعوت می‌کنیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از اعطای بیش از دو میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ١٧٠ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران طی دو سه سال اخیر توسط موسسه حمایت از بیماران این مجمع خبر داد.

معاون اجرایی مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس سالانه این مجمع و تجلیل از 61 خّیر برگزیده سال 97 گفت: از این تعداد ٤٧ نفر مرد و ١٤ نفر زن هستند که ٣٤ نفر از آن‌ها شیراز و مابقی ساکن به سایر شهرستان‌های استان هستند.

محمدرضا عالی‌منش مسن‌ترین خیری که امسال تجلیل می‌شود را ٨١ ساله و جوانترین آن‌ها را 37 ساله عنوان کرد و افزود: بزرگترین پروژه امسال را اهدای ملک ٢٠ میلیارد ریالی توسط یک خیر زن برشمرد.

او با اشاره به حضور سمن‌های حوزه سلامت در این اجلاس گفت: مرور نیاز‌ها و مسائل باقی‌مانده حوزه سلامت از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس است که 25 سمن ( سازمان مردم نهاد) موجود در این حوزه به معرفی فعالیت‌های خود و دیگر نیازهای حوزه سلامت به خیران می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار