اولین نشست هماهنگی برگزاری انتخابات اسفند98 در پاکدشت

پاکدشت(پانا)- فرماندار شهرستان پاکدشت بر برنامه ریزی در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هماهنگی برگزاری انتخابات اسفند98 در پاکدشت

اولین نشست هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به ریاست هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی، علی علیمحمدی معاون برنامه ریزی و امور اداری و مالی و محمد مهدی قمی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،علی خانی بخشدار مرکزی، علیدادی بخشدار شریف آباد و دیگر مدیران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم رعایت تقوی و پرهیز از جانبداری دست اندرکاران اجرایی انتخابات از کاندیداها، برنامه ریزی مناسب در راستای آموزش مطلوب مجریان، پیش بینی و تامین زیرساختهای اجرای انتخابات الکترونیک، تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب و در نهایت تامین رضایتمندی مردم در این امر مهم از مهمترین نکاتی بود که فرماندار پاکدشت بر آن تاکید کرد.

او افزود: دوم اسفند سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و اهمیت مجلس را می‌توان در روند اتفاقات چند سال گذشته فهمید و اگر مجلس در تراز آرمان پیشرفت و عدالت باشد، برخی از ناکامی‌ها و خسارت‌ها پدید نمی‌آید. به یک معنا مجلس می‌تواند جلوتر و پیشروتر از دولت، خط شکن و خط اول دفاعی کشور باشد. ما این تجربه را در ادوار مختلف مشاهده کرده‌ایم و یکی از کارهای مهم اولین دوره مجلس شورای اسلامی، ایستادگی در برابر تحرکات منافقین و اعلام بی‌کفایتی گروهک های چپ و راست می باشد.

تمهیدی خاطر نشان کرد: خداوند در آیه 46 سوره سبأ می‌فرماید، قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی، جبهه‌سازی بسیار مهم است. اما اولویت‌دارتر از آن، این است که هر فرد یا هر حلقه و تشکلی پای دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبر شجاع و حکیمی باشد واگر بصیرت عمومی سر جایش باشد، اولا می‌توان استانداردهای نامزدی و احراز صلاحیت را در تراز واقعی بالا برد و ثانیا وقتی حداقل‌های صلاحیت احراز شود، خیلی فرقی نمی‌کند چه کسی پیروز انتخابات می‌شود، مگر در میزان توانمندی و سرعت حرکت.

او بیان داشت :برای موفقیت در انتخابات یا باید به کارهای عوام‌فریبانه و کم‌زحمت که عادت معمول برخی حلقه‌های سیاسی قدرت‌زده رو کرد و یا اینکه زحمت تلاش و خدمتگزاری و تدبیر مشکلات عمومی و بسیج ظرفیت‌های معطل پیشرفت و عدالت را به‌جان خرید، مومن به کار ماندگار همت می‌کند و به تعبیر پیامبر اعظم(ص)، رحمت و لطف خداوند، شامل آنهاست که کار را محکم و استوار انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار