فرمانده انتظامی اردستان: ارج نهادن به خانواده‌های شهدا یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است

اردستان (پانا) - فرمانده انتظامی اردستان گفت: ارج نهادن به خانواده‌های شهدا یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و کشف کالای قاچاق در اردستان افزایش 500 درصدی داشته است.

کد مطلب: ۹۳۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی اردستان: ارج نهادن به خانواده‌های شهدا یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در نشست خبری، اظهار کرد: ارج نهادن به خانواده‌های شهدا یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است. در شهرستان اردستان شش خانواده شهید از ناجا، ۱۳ خانواده جانباز و سه نفر آزاده وجود دارند.

وی با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی در چهارماهه نخست سال ۹۸ افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰۰ درصد افزایش داشته است که کالاهایی مانند البسه، برنج و سوخت بیشترین فراوانی را بین اقلام مکشوفه دارد. همچنین میزان دستگیری قاچاقچی ۹۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی اردستان با بین اینکه در بخش سرقت‌ها، دستگیری سارق صددرصد افزایش داشته است، گفت: پیشگیری از سرقت یکی از مواردی است که پلیس برای آموزش آن در اجتماعات مردمی حضور داشته است. متأسفانه اکثر سرقت‌هایی که انجام می‌شود خُرد است که بیشتر آن از روی بی‌توجهی مردم اتفاق می‌افتد.

هاشمی زاده با بیان اینکه بیشترین عملیات پلیس ناجا در راستای مبارزه با مواد مخدر بوده است، تصریح کرد: با تعاملاتی که با ناجا استان داریم و در برخی از عملیات‌ها از همکاران کمک می‌گیریم در این بخش کشفیات مواد مخدر ۶۵درصد افزایش داشته است. همچنین عاملان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان ۱۰ برابر افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار