کمرئی به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ مهر سال تحصیلی 1399-1398 معرفی شد

تهران (پانا) - سید جواد حسینی،‌ سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حکمی علیرضا کمرئی را به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ مهر سال تحصیلی 1399-1398 معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ مهر سال تحصیلی 1399-1398 معرفی شد

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، متن حکم سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای علیرضا کمرئی

معاون محترم آموزش متوسطه

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ی مهر سال تحصیلی 1399-1398 معرفی می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت پیگیری و تحقق اهداف پروژه مهر اقدام نمایید.

با توجه به سیاست تفویض اختیار به استان‌ها، ضروری است با پیش‌بینی مکانیزم‌های مؤثر نظارتی زمینه اقدامات به‌هنگام و مطلوب بازگشایی مدارس سال تحصیلی 99-98 فراهم آید.

بدیهی است همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل موظفند به‌منظور رفع مشکلات انعکاس داده شده از طرف ستاد، همکاری لازم را مبذول دارند.

لازم است گزارش کامل روند اجرای این پروژه را در استان‌ها همراه با ارزیابی نهایی عملکرد استان‌ها و ستاد در سطوح مختلف مدیریتی به اینجانب ارائه نمایید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار