استاندار اردبیل: سال ۹۸، سال رونق صنعت در استان اردبیل است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: با توجه به رونق و توسعه واحد‌های تولیدی و همچنین احیای واحد‌های راکد سال ۹۸ را می‌توان به سال رونق صنعت و اقتصاد در استان اردبیل نامگذاری کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اردبیل: سال ۹۸، سال رونق صنعت در استان اردبیل است

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت گفت:فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در استان اردبیل با یکدلی و یکپارچگی انجام می‌شود و تکمیل پروژه‌ها تحریم‌های اقتصادی را بی اثر می‌کند.

او با بیان اینکه دشمن در صدد نا امید کردن مردم از نظام است افزود: تحریم‌های ظالمانه دشمن و ایجاد نا امنی اقتصادی در جامعه نمی‌تواند به اراده آهنین صنعتگران و سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان اردبیل تاثیر بسزایی داشته باشد.

استاندار اردبیل از برگزاری همایش مدیران بانک‌ها در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش با محوریت بانک ملی و مشارکت بانک‌های خصوصی که با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برگزار می‌شود برای استان اردبیل فرصت استثنایی خلق می‌کند.

بهنام جو از تشکیل جلسه هماهنگی قبل از سفر رییس جمهور به استان سخن گفت و افزود: در دیدار با معاون رییس دفتر و مسئول سفر‌های رییس جمهور مقرر شد در ۹ مردادماه به مدت سه روز به جای تهران جلسات بررسی و احصای مشکلات در اردبیل برگزار شود.

او ادامه داد: در این جلسات دو بخش عمران و تسهیلات بانکی بررسی و ارزیابی می‌شوند و نتیجه نهایی بصورت مصوبه و تصمیمات نهایی در اختیار ریاست محترم جمهوری قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل اشتغال در حوزه صنعت را پایدار و دائمی بر شمرد و گفت؛ در بخش کشاورزی و گردشگری بطور معمول اشتغال فصلی است، اما صنعت در تمام فصول جریان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار