مهاجم ملی پوش تراکتور: وضعیت آمادگی تیم تراکتور خوب است

تبریز (پانا) - مهاجم جوان و ملی پوش تراکتور گفت: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد

کد مطلب: ۹۳۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مهاجم ملی پوش تراکتور: وضعیت آمادگی تیم تراکتور خوب است

محمدرضا آزادی در خصوص آخرین وضعیت تیم بیان کرد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد و خودمان را آماده می کنیم تا به امید خدا بتوانیم امسال به قهرمانی برسیم.

وی بیان کرد: کمپ ارزوم از امکانات خوبی برخوردار است و ما هم به صورت فشرده تمرین می کنیم تا آماده شروع مسابقات شویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

آزادی درباره حضورش در اردوی تیم ملی بیان کرد: چند بازی تدارکاتی در اردوی تیم ملی انجام دادیم تا در شرایط خوبی قرار بگیریم و خوشبختانه برنامه های تمرینی مان خوب پیش رفت.

مهاجم بومی تراکتور ضمن قدردانی از مالک باشگاه، گفت: آقای زنوزی زحمات زیادی برای تراکتور می کشد و از جیب خودش برای این تیم هزینه می کند و تمامی حواشی را نیز به جان خریده که امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج درخور شان این تیم، جواب زحماتشان را بدهیم.

وی درباره کار با دنیزلی خاطرنشان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم و معتقدم آقای دنیزلی، مربی با دانشی است و جدیت خاصیتی دارد و با توجه به روحیه بالای تیم امسال، تلاش می کنیم که با تمام وجود بازی کنیم.

آزادی تاکید کرد: از هواداران می خواهم که مثل همیشه پشتیبان بازیکنان باشند و از تیم حمایت کنند تا بتوانیم طلسم قهرمانی را بشکنیم و جام را تقدیم آن ها کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار