معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

کسب 9 رتبه برتر توسط دانش آموزان پسر خراسان رضوی دربخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از کسب 9 رتبه توسط دانش آموزان پسر خراسان رضوی در بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در مرحله کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 9 رتبه برتر توسط دانش آموزان پسر خراسان رضوی دربخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری در بخش پژوهشی به میزبانی استان زنجان در دو بخش پسران و دختران از 22 تیرماه آغاز شده و تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 30 متسابق از استان خراسان رضوی به تفکیک 15 دانش آموز پسر و 15 دانش آموز دختر برای رقابت با سایر متسابقان به زنجان اعزام شده اند که مسابقات بخش پسران با برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج به پایان رسیده است.

مالک اشرفی اظهار کرد: متسابقان در بخش پژوهشی در رشته‌های مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: دانش آموزان پسر خراسان رضوی موفق شدند مقام های اول، دوم و پنجم رشته نهج البلاغه، مقام های دوم، چهارم و پنجم رشته صحیفه سجادیه، مقام اول رشته احکام، مقام سوم رشته انشای نماز و مقام چهارم رشته تفسیر را در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور کسب کنند.

وی گفت: رقابت دانش آموزان دختر از 27 تیرماه آغاز و تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت که امیدواریم دانش آموزان دختر نیز با کسب رتبه‌های برتر برای استان خراسان رضوی افتخار آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار