مهرالله رخشانی مهر: از سال ۹۲ تجهیزات گرمایشی ۱۵۰ هزار کلاس درس استانداردسازی شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ابتدای سال تحصیلی جدید تجهیزات گرمایشی ۲۴ هزار مدرسه دیگر استانداردسازی شود.

کد مطلب: ۹۳۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مهرالله رخشانی مهر: از سال ۹۲ تجهیزات گرمایشی ۱۵۰ هزار کلاس درس استانداردسازی شده است

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی مهر در سفر به استان کهکیلویه و بویراحمد و در بازدید از مدارس این استان گفت: از ابتدای سال۱۳۹۲ تاکنون تجهیزات گرمایشی ۱۵۰ هزار کلاس درس در کشور استاندارد سازی شده است.

وی بیان کرد: تجهیزات گرمایشی ۱۳۶ هزار کلاس درس در ایران نیاز به استاندارد سازی دارد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورتصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا ابتدای سال تحصیلی جدید تجهیزات گرمایشی ۲۴ هزار مدرسه دیگر استانداردسازی می شود.

رخشانی مهر عنوان کرد: از اولویت های اصلی دولت در حوزه عمرانی مدارس کشور طرح ایمن سازی مدارس ماندگار و تکمیل طرح های نیمه تمام است.

وی گفت: در شهرستان گچساران در مقطع ابتدایی سه مدرسه ماندگار، پروین و امام خمینی (ره) در مقطع متوسطه دختران و پسران استانداردسازی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز خاطرنشان کرد: در سال های اخیر ۱۳۴ کلاس درس با زیربنای بیش از ۶۲ هزار مترمربع و با اعتباری افزون بر ۴۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استان ساخته شده است.

هادی زارع پور بیان کرد: 5 هزار و 260 کلاس درس در این استان سیستم گرمایشی غیراستاندارد دارند.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس استان غیراستاندارد و نیازمند اعتبار برای نوسازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیش از ۱۳۰ طرح آموزشی و ورزشی از محل اعتبارات عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار