امام جمعه فیروزکوه: کشور ایران رهبری بسیار حکیم، دانا، ادیب و مردمی بسیار نجیب دارد

فیروزکوه(پانا)امام جمعه فیروزکوه گفت: دشمن در صدد این است که مردم و ولایت را از ما بگیردو ما حتی اگر جانمان را فدا کنیم نمی گذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

کد مطلب: ۹۳۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: کشور ایران رهبری بسیار حکیم، دانا، ادیب و مردمی بسیار نجیب دارد

حجت الاسلام ارجمندی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: برخورداری از تقوا تنها به گفتار و بیان حاصل نمی شود، بهترین زاد و توشه تقوا است، اسلام عزیز مجموعه ای از باید ها و نبایدها است و همانطور که پیامبر اکرم(ص) فرمودندپروردگار عالم بهشت را بر آدمهای بد زبان و زشت زبان حرام کرده و کسانی که در گفتار حرفهای پلید و رکیک می زنند راهی برای رسیدن به بهشت ندارند، ما به دنبال کسب تقوا هستیم.

او درخصوص سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع ائمه جمعه کشور گفت: یکی از کلید واژه‌های ائمه جمعه و همه مسئولین این است که باید مردمی باشند، ما برای اینکه از مشکلات امروز جامعه خارج شویم باید مسئولینی که دغدغه مردم را دارند منتصب شوند، مسئولین باید سلوک رفتاری خود را با مردم اصلاح کرده وجامعه از نظر اقتصادی در مضیغه است و مسئولین باید نشاط اجتماعی را ایجاد کنند.

او خاطر نشان کرد: اگر امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم به دلیل این است که تاکنون کسانی را داشتیم که در جنگ هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند،قرار بر این شد که اروپا به تعهدات خود عمل کند اما عمل نکرد و از ما انتظار دارد که به تعهدات خود پایبند باشیم،مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این باره فرمودند هرگز چنین نخواهد بود.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به سخنان رهبری خاطر نشان کرد: مسئولین جریانهای انقلابی را حمایت کنند و کسانی که دغدغه حفظ نظام را دارند زمامدار شوند، از تفرقه تا می توانید پرهیز کنید، همه سخنرانها پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کنند، فقط ما در منطقه نمی گوییم که درحال توسعه و پیشرفت هستیم بلکه حتی دشمنان ما هم می گویند آینده از آنِ ایران و ایرانیان است.

او اذعان داشت: کشور ایران رهبری بسیار حکیم و دانا و ادیب و مردمی بسیار نجیب دارد و دشمن در صدد این است که مردم و ولایت را از ما بگیرد ما حتی اگر جانمان را فدا کنیم نمی گذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

حجت الاسلام ارجمندی خطاب به کسانی که صاحب خانه هستند، گفت: اجاره بهای مسکن موضوعی است که ما را اذیت می کند، دولت گذشته صدها خانه برای نیازمندان ساخت، چرا بعضی‌ها به دنبال عناوین هستند و به دنبال کار خیر نیستند، امروز صاحبخانه‌ها به مستاجران رحم کنند زیرا خداوند فرموده است،اگر بر دیگران رحم کنید به شما نیز رحم خواهم کرد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار