مدیرکل آموزش ‌و پرورش فارس عنوان کرد:

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: سند تحول بنیادین، تبلور رهنمودهای رهبری است

شیراز(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در آیین گرامیداشت یکصدمین سال تأسیس آموزش‌وپرورش آباده ، با اشاره به جایگاه این شهرستان در فرهنگ استان فارس،اضافه کرد: آباده به‌عنوان مدخل ورودی استان فارس، دارای پیشینه فرهنگی پرافتخاری است .

کد مطلب: ۹۳۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس: سند تحول بنیادین، تبلور رهنمودهای رهبری است

علی‌عسکر نجفی گفت: آموزش‌وپرورش فارس با 59 اداره و بیش از 920 هزار دانش‌آموز و همچنین 130 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته، عزم خود را برای هدایت آموزش‌وپرورش استان به سمت توسعه جزم نموده است.

او گفت: همه همکاران فرهنگی ما با تکیه‌بر رهنمودهای مقام معظم رهبری که تبلور آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش نمایان است ،تلاش می‌کنند تا با نگاه عمیق و همه‌جانبه و بر اساس ساحت‌های شش‌گانه این سند، ،زمینه پیشرفت آموزش‌وپرورش را فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس همچنین با اشاره به حضور مؤثر خیرین مدرسه‌ساز در آموزش‌وپرورش، گفت: در فارس نیز این حضور بسیار چشمگیر است، به‌نحوی‌که این استان درزمینهٔ ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی توسط خیرین از استان‌های برتر کشور است .

نجفی گفت: هم‌اکنون بیش از 420 پروژه فعال در حوزه نوسازی آموزش‌وپرورش فارس داریم که بیش از نیمی از آن توسط خیرین در حال انجام است.

او همچنین با اشاره به کمبود بیش از 9 هزار نیروی انسانی برای شروع سال تحصیلی جدید در فارس، گفت: تلاش‌های انجام‌شده در قالب کارگروه‌های استانی و شهرستانی برای رفع کمبودها ، نویدبخش این است که مهر 98 را باقوت آغاز می‌کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس همچنین بر لزوم تداوم آموزش‌های دانش آموزان در قالب فعالیت‌های تابستانه تأکید کرد و گفت: امروز اوقات فراغت دانش آموزان به جد موردعنایت قرارگرفته و بر همین اساس در شهرستان‌های استان طرح اوقات فراغت باقوت و قدرت اجرا می‌شود و دانش آموزان ما در اماکن ورزشی و کانون‌های فرهنگی و تربیتی با استفاده از ظرفیت‌هایی که دراستان وجود دارد اوقات فراغت خوبی را رقم‌زده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار