4 فرهنگی و یک دانش آموز البرزی در جمع برگزیدگان کنگره‌ کشوری پرسش مهر

کرج (پانا) - 4 فرهنگی و یک دانش آموز از استان البرز در کنگره ملی برگزیدگان نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که با حضور معاون اول رییس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد ،مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۳۰۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
4 فرهنگی و یک دانش آموز البرزی در جمع برگزیدگان کنگره‌ کشوری پرسش مهر

نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار و از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده‌ای که به پرسش مهر سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پاسخ داده‌ بودند، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور در مسابقات پرسش مهر ۱۹ شرکت کردند که در مراسم روز گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهوری و جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده شرکت کننده در این مسابقات تقدیر شد.

شایان ذکر است در میان برگزیدگان، 4 فرهنگی و یک دانش آموز از استان البرز نیز حضور داشتد که طی آن مهدی بشری دارای رتبه سوم خوشنویسی از اداره کل آموزش و پرورش استان ، فتانه فولادی مهر رتبه سوم رشته عکاسی از ناحیه سه کرج، ناهید آجری رتبه دوم رشته عکاسی از ناحیه سه کرج، حبیب اله پیریاری رتبه اول رشته داستان از شهرستان اشتهارد، و دانش آموز سید محمد مهدی هاشمی رتبه دوم فیلم کوتاه از دبیرستان شهید سلطانی ناحیه سه کرج تجلیل شدند.

پرسش مهر ریاست محترم جمهوری در استان البرز نیز با مشارکت بیش از 80 هزار نفر دانش آموز و فرهنگی در مرحله آموزشگاهی آغاز و بیش از هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری صد اثر تحویل دبیرخانه کشوری پرسش مهر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار