مددجوی کارآفرین استان قم:

تولید لباس روحانیون برایم مقدس و درآمد آن با برکت است

قم (پانا) - جوان پرتلاش قمی ۹ بانوی نیازمند را در کارگاه تولید لباس روحانیت مشغول به کار کرده است.

کد مطلب: ۹۳۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید لباس روحانیون برایم مقدس و درآمد آن با برکت است

مجتبی، کارآفرین خوشفکر با بیان خاطرات کارگری اش از کودکی تاکنون در مشاغل مختلف می گوید: تولید لباس روحانیون برایم مقدس و درآمد آن هم با برکت است.
وی صدای چرخ خیاطی را موسیقی زندگی اش می داند و می گوید: از ۲۱ سالگی کار حرفه ای و شخصی دوزی را شروع کردم و با وام ۱۵ میلیون تومانی کمیته امداد، کارم را در زمینه تولید لباس روحانیت گسترش دادم.
این جوان پرتلاش با اشاره به شکست هایی که در زندگی و کارش پیش آمده گفت: مهمترین آنها این بود که چند سال قبل کارگاهم دچار سیل زدگی شد و تمام مواد اولیه و محصولاتم از بین رفت ولی ناامید نشدم و با قدرت بیشتر ادامه دادم.
وی با بیان اینکه کارآفرینی و روزی رساندن به بندگان خدا بسیار لذت بخش است گفت: هم اکنون ۹ نفر با بنده و همسرم که به صورت خانوادگی در این زمینه فعالیت می کنیم همکاری می کنند.
این کارآفرین موفق به جوانان جویای کار متذکر شد: برای شروع در هر کاری شاید فقط یک درصد نبوغ هم کافی باشد ولی برای پیشرفت و موفقیت ۹۹ درصد تلاش لازم است.
مجتبی که هم اکنون صاحب کارگاهی است با حدود ۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات و مواد اولیه ادامه داد: علاوه بر حقوق یک و نیم میلیون تومانی که به کارگرهایم می دهم، شکر خدا ماهانه پنج میلیون تومان هم سود حلال کسب و کار خودم است.
لازم به ذکر است با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر روحانی در شهر مقدس قم، تولید لباس روحانیت از مشاغل خاص و پر رونق در این شهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار