جوان حافظ کل قرن کریم:

جوانان، قدر دوران جوانی خود را بدانند و با قرآن مأنوس باشند

قم (پانا) - بانوی نخبه قمی که با ایمان و توکل به خدا، اراده قوی و صبر هم اکنون حافظ کل قرآن کریم است خواستار انس بیشتر جوانان و نوجوانان با این کتاب الهی است.

کد مطلب: ۹۳۰۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانان، قدر دوران جوانی خود را بدانند و با قرآن مأنوس باشند

فاطمه در حالی که پوشه های اوقات فراغت کانون فرهنگی را در قفسه قرار می دهد می گوید: در دانشگاه تاریخ خواندم ولی همیشه به قرآن و حفظ آن علاقه مند بودم.
وی دستورات قرآن را برای بشر نجات بخش می داند و می گوید: درست است که امروز حافظ کل قرآن هستم ولی سعی زیادی کردم که ۱۵ جزء قرآن را به صورت مفهومی بیاموزم.
این نخبه قمی که آموزش خبرنگاری هم دیده است، از آرزوی دیرینه اش در تدریس قرآن این چنین می گوید: همیشه دوست داشته و دارم که در این زمینه به سطح قابل قبولی برسم و بتوانم هر آنچه آموخته ام به نوجوانان و جوانان علاقمند مباحث قرآنی بیاموزم.
وی ایمان و توکل به خدا ، اراده قوی و صبر را عوامل موفقیتش در حفظ کل قرآن برشمرده و می گوید: زمانی که استعدادم را کشف کردم، از همه مشکلات برای خودم فرصت ایجاد کردم تا به هدفم برسم.
فاطمه از پدر مرحومش نیز به نیکی یاد می کند و می گوید: لقمه حلال و پرزحمت پدر فقیدم به همراه تشویق های دائمی مادرم باعث شد فقط به موفقیت و حفظ کامل کتاب الهی فکر کنم و به فضل خداوند توانستم در مدت سه سال به این هدف مقدس خود برسم.
از این جوان قمی سوال می کنیم: آیا برای جوانان و مسئولان فرهنگی پیامی داری؟ او در جواب گفت: از جوانان خواهش می کنم قدر دوران جوانی خود را بدانند و با قرآن مأنوس باشند و از متولیان فرهنگی کشور هم تقاضا دارم با اهمیت دادن در عمل و گفتار به محتوای قرآن، جوانان را دریابید تا دچار انحراف نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار