فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت:فعالیت ۲۹ پایگاه بسیج طبس در طرح جوانه‌های صالحین

طبس (پانا) ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از فعالیت بیش از ۲۹ پایگاه مقاومت بسیج محلات شهرستان طبس از ابتدای تابستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۳۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت:فعالیت ۲۹ پایگاه بسیج طبس در طرح جوانه‌های صالحین

رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: بیش از ۲۹ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه‌های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغتکودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان طبس با شعار حضور فعال در تحقق گام دوم در حال فعالیت هستند.

او افزود: طرح جوانه‌های صالحین با هدف تقویت و تعالی گروه‌های صالحین و فراهم ساختن شرایط جذب افراد به بسیج و به منظور غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان، ایجاد شور و نشاط، تقویت روحیه معنوی و حفظ و انسجام گروه‌های تربیتی صالحین در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

️فرحبخش ثانی ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند و از برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، اعتقادی و احکام بهره مند می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به اینکه امسال طرح جوانه‌های صالحین، در سه مرحله انجام خواهد شد اظهار کرد: مرحله اول در تیرماه با موضوع مسائل معرفتی، تربیتی، ورزشی، اردویی و مرحله دوم در مردادماه با موضوع علمی، فرهنگی، هنری، مهارتی و مرحله سوم آن شهریور ماه با موضوع جشنواره برترین‌های صالحین خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار