خودشناسی مهمترین گام در مهارتهای ارتباطی است

پانا (زبرخان) - کارگاه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی در قالب بازی های نمایشی به همت معاونت پرورشی وتربیت بدنی وکارشناسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی زبرخان و با حضور رئیس ومعاونین این اداره و مدیران مدارس در سالن دیالیز دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور برگزارشد و انواع مهارت های ارتباطی با دانش آموزان در قالب بازی های نمایشی توسط دکتر راضیه حافظ، مدرس دانشگاه و از مشاوران مجرب مرکز مشاوره اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی آموزش داده شد.

کد مطلب: ۹۳۰۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
خودشناسی مهمترین گام در مهارتهای ارتباطی است

سرگروه آموزشی مشاوره اداره کل آموزش پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه یادگیری کابردی و مفید درکارگاه های آموزشی صورت می گیرد تصریح کرد: ما اطلاعات را از خیلی جاها دریافت می کنیم از کتاب ها، از روزنامه ها ، از تلویزیون و... ولی خیلی از اطلاعات را کاربردی دریافت نمی کنیم و تمام سعی ما این بوده که آموزش ها را به صورت کارگاهی و عملی به فراگیران ارائه دهیم و خودشان در فرایند آموزش مشارکت داشته باشند.

حافظ در خصوص این کارگاه گفت: کارگاهی که برگزار شد در رابطه با بامهارت های ارتباطی بود، اینکه یک ارتباط خوب چگونه شروع می شود و چگونه ادامه پیدا می کند و چگونه می توانیم ارتباط خوب راتمام کنیم و در این کارگاه نیز در مورد موانع ارتباط و ویروس هایی که باعث عدم ارتباط درست می شود بحث و گفت وگو کردیم و تمامی این موارد در قالب بازی و کارگروهی آموزش داده شد.

وی اظهارکرد: در یک ارتباط خوب می بایست ارتباط گیرنده با فرد مورد ارتباط هم دما شود، بدین معنی که سعی نماید شرایط روحی و روانی او را به شرایط روحی و روانی خود نزدیک سازد واگر او ناآرام است تلاش نماید ابتدا او راآرام کند و سپس ارتباط برقرار نماید.

مدرس کارگاه آموزش مهارتهای ارتباطی در قالب بازی های نمایشی با اشاره به برقراری ارتباط موثر بادیگران خاطرنشان کرد: تازمانی که ما خودمان رانشناسیم قادر به برقرای ارتباط مو ثر با دیگران نخواهیم بود زیرا باید در مرحله اول پیام را درست بفهمیم ودرست تفسیر کنیم سپس این پیام را به دیگران منتقل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار