حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بدو ورود به اردبیل با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد ، سپس به منزل شهید مدافع حرم علی آقایی رفت و با اولیا و خانواده آن شهید والامقام دیدار و از آنها دلجویی کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اردبیل

سردار غلامرضا سلیمانی در همایش مجمع بسیجیان استان اردبیل اظهارداشت: امروزه ایران اسلامی تمامی مولفه های قدرت را در اختیار دارد و ملت ایران در میان تمامی ملل دنیا سرافراز با عظمت و برجسته است.
او در جمع مسئولان استانی و اقشار مختلف بسیج با اشاره به توانایی بالا و تکنولوژی مدرن نظامی ایران گفت : قدرت واقعی در اعتقادات والای دینی مردم ایران ، فرهنگ عاشورایی و روحیه ایثارگری رزمندگان اسلام است که در چهل سال گذشته به تمامی کشورهای دنیا ثابت شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اقتصاد ایران را توانمندتر از هرکشوری دانست و افزود : با وجود همه تحریمها و فشارهای دشمنان علیه کشورمان تولید محصولات صنعتی و کشاورزی در تمامی استانها ادامه دارد و رابطه خوب تجاری با 16 کشورهمسایه آبی و خاکی و دیگر کشورهای دوست پا برجاست.
سردار سلیمانی با یاد آوری برخی مشکلات از جمله اشتغال و درآمدزایی خانواده ها خاطر نشان شد : دیگر کشور متکی به دلار نیست و میتوان با آموزه هایی بسیجیان در شرایط سخت جبهه های نبرد بر خیل مشکلات فائق بیاییم و با تحقق شعار رونق تولید مشکل بیکاری را ریشه کن نماییم .
سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل هم با بیان اینکه بسیج نهادی کاملا مردمی و غیر سیاسی است گفت : گفتمان وحدت و یکدلی مهمترین نیاز مردم است و به برکت وجود بسیج ، امروز اتحادی بینظیر درمیان اقشار مختلف به وجود آمده است و تنها با ندایی، 20هزار بسیجی اجتماعی خیره کننده در اردبیل به نمایش گذاشتند.
در این مراسم امامی رئیس مجمع بسیج استان نیز با بیان اینکه هدف مجمع بسیج خدمت به مردم است، افزود : مجمع بسیج استان در غالب کارگروه های دهگانه با آسیب شناسی های دقیق و علمی ، ارائه راهکارهای مناسب و همچنین عملیاتی کردن برنامه ها و طرح ها درکنار دولت برای حل مشکلات مردم پیشگام بوده است.
ارائه گزارش توسط روسای کارگروه زنان و خانواده و کارگروه تخصصی کشاورزی مجمع بسیج استان و پخش کلیپ از فعالیتهای گسترده بسیج در استان از دیگر بخشهای این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار