مسعود شکوهی تاکید کرد: استفاده هدفمند از ظرفیت های خوب آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دوره آموزشی، توجیهی مدیران و مجریان با نام طرح ملی نماد صبح امروز به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۲۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مسعود شکوهی تاکید کرد: استفاده هدفمند از ظرفیت های خوب آموزش و پرورش

مسعود شکوهی مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش در تشریح این خبر گفت:ما در این دوره آموزشی دو‌ روزه به دنبال تبیین سیاست‌ها، اهداف، برنامه‌ها و فرایند اجرای طرح ملی نماد هستیم و از دستگاه‌هایی که بیشترین همکاری را دارند دعوت کردیم تا سیاست‌ها و انتطارات خود را مطرح کنند تا راهکارهای اجرایی شدن برنامه‌ها را مرور کنیم.

شکوهی افزود: براساس سیاست‌های کلی دولت و وزارت آموزش و پرورش قرار شد بخش مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از معاونت تربیت بدنی به معاونت پرورشی و فرهنگی منتقل شود و اداره مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شکل بگیرد.

او با اشاره به اینکه حدود ۴ ماه است که این تصمیم گرفته شده، افزود: به دنبال این هستیم با هماهنگی‌های بیشتر اهداف اصلی در آموزش و پرورش و نظام اجتماعی تبیین شود تا به یک دانش‌آموز متعادل و تمام‌عیار دست یابیم چیزی که در سند به آن تاکید شده است.

مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش افزود: برای انجام این کار حساس و مهم نیاز به همراهی و همکاری شما در استان ها و دستگاه‌های ذیربط داریم، چند سال از اجرای این طرح گذشته است اما همه کار ما نماد نیست بخش مهمی از کار ما به این طرح برمی گردد.

شکوهی مراقبت و حراست از نونهالان کشور را حساس دانست و گفت: امیدوارم این دوره آموزشی به خوبی پیش رود زیرا یک تجربه جدید و ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار