مزرعه ملا، میزبان نخستین جشنواره توت استان یزد

تفت (پانا) -  نخستین جشنواره توت مزرعه ملا، حلقه‌ای از طرح فرهنگی و گردشگری روستاها است که در راستای معرفی هر چه بیشتر روستاها و توانمندی ها و زمینه های خوب جذب گردشگران می باشد.

کد مطلب: ۹۲۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مزرعه ملا، میزبان نخستین جشنواره توت استان یزد

نخستین جشنواره توت توسط شورای اسلامی و دهیاری روستای مزرعه ملا با مشارکت بخشداری مرکزی تفت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در شهرستان تفت برگزار شد.
در حقیقت برگزاری نخستین جشنواره توت در سال رونق تولید بهانه‌ای برای رشد فرهنگی و توسعه گردشگری و کمک به فروش این محصول در این روستای زیبا است.
بخشدار مرکزی نخستین جشنواره توت را از دیگر رویدادهای زیبا و جشنواره هایی دانست که در راستای معرفی هر چه بیشتر روستاها و توانمندی ها و زمینه های خوب جذب گردشگران می باشد که در ادامه دیگر جشنواره های برنامه ریزی شده توسط بخشداری مرکزی از سوی شورای اسلامی و دهیاری روستای مزرعه ملا برگزار میشود وی همچنین افزود: جشنواره توت مزرعه ملا حلقه‌ای از طرح فرهنگی و گردشگری روستاهای این بخش است.
احمدیان با اشاره به تجربه موفق برگزاری جشنواره «نصرآباد بهشت میوه ها» و «اناردانه مبارکه» گفت: «تقویم رویدادهای گردشگری مذهبی ورزشی این بخش با هدف معرفی ظرفیت های خوب روستایی و گردشگری روستایی با استقبال شهروندان روبه‌رو شد. این استقبال باعث شد تا جشنواره توت با هدف معرفی محصولات این روستا برگزار شود. رشد و توسعه گردشگری مذهبی و بومی در مزرعه ملا، رونق اقتصادی مناسبی برای این محله همراه دارد و این انگیزه‌ای برای حفظ باغ‌ها از سوی باغداران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار