طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی‌های آذربایجان‌شرقی آغاز شد

تبریز (پانا) -  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» با عنوان (تابستانه کتاب ٩٨) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از روز گذشته سه‌شنبه در کتاب فروشی های آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۹۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی‌های آذربایجان‌شرقی آغاز شد

محمد محمدپور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ٢٦ کتابفروشی عضو این طرح در استان هستند، گفت: این طرح از ۲۵ تیر تا سوم مرداد اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار ١٢٠ هزار تومان است، افزود: در این طرح کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه (تخفیف) ٢٥ درصد و کتاب های ترجمه با کمک هزینه ١٥ در صد عرضه می شود.

محمد محمدپور، با اشاره به اینکه تخفیف‌های فصلی کتاب از دو سال پیش آغاز شده است، اعلام کرد: در این طرح، کتابفروشان در هر فصل با دریافت کد ملی به خریداران خود تخفیف می‌دهند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ مابه التفاوت را می‌پردازد.

طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب در راستا ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

در آذربایجان شرقی کتابفروشی‌های آفتاب، اختر، ارک، اوستا، شایسته، بانک کتاب، تحریر و کتاب زعفرانیه، حامد، خانه کتاب، دهخدا، ریرا، سایه، شعاع شمس، شهر کتاب تبریز، طنین دانش، علامه، نشر گنجینه‌دانش، هاشمی سودمند، والفجر، کتاب شهر مراغه، کتاب فیروزه، کتاب شهر، کتابخانه تخصصی آئین، کتابسرای دریا و کتابسرای مولا عضو طرح تابستانه کتاب هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار