دیدار رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل دیدار و گفت وگو کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور مسئول بسیج دانش آموزی اردبیل با ارائه گزارشی مختصر از عملکرد کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی استان، از حمایت و پشتیبانی هم جانبه مدیر کل و معاونین مدیر کل آموزش و پرورش استان تشکر و قدرانی کرد.
در ادامه دیدار سرهنگ پاسدار صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ، بسیج را از الطاف جلیه خداوند دانست و اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی به سراسر جهان در حال صدور است.
او با بیان اینکه آموزش و پرورش بهترین زمینه برای انتقال تفکر بسیج به آینده سازان کشور است، تصریح کرد: بسیج دانش آموزی تلاش می کند در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک کند.
رییس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: طرح شهید بهنام محمدی با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی و وزرات آموزش و پرورش در ۳۳۰۰ مدرسه کشور در حال اجرا است که ۱۷ هزار نفر دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.
ماهانی بیان کرد: در سطح کشور ۶۰ هزار واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس در حال فعالیت می باشد که مسئولیت فرماندهی واحدها به دانش آموزان بسیجی واگذار شده است که مدیران و معاونین و مربیان پرورشی در مدارس از فرماندهان بسیج حمایت و پشتیبانی می کنند.
او ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی هم جانبه مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در اجرای برنامه ها و ماموریت های بسیج دانش آموزی استان اردبیل بیان کرد: همکاری و تعامل بسیج دانش آموزی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ستودنی است.
در ادامه دیدار احمد ناصری ،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: بدون تردید حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان حاکی از توجه و عنایت ویژه رییس سازمان به مسائل آموزش و پرورش می باشد.
او با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی بین اداره کل آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس (ع) حاکم می باشد ، بیان کرد: آموزش و پرورش با تمام توان در کنار بسیج دانش آموزی در راستای تحقق ساحت های سند تحول بنیادین تلاش می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار