اردوی پیشتازان پلی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزی است

شیراز (پانا) _ معاون آموزشی و اجرایی اردو دختران پیشتاز فارس گفت : دانش آموزان با شرکت در اردوی پیشتاز فرصتی را برای شکوفا کردن و بروز استعداد های خود می‌یابند.

کد مطلب: ۹۲۹۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی پیشتازان پلی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزی است

سعیده اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا شرکت کنندگان اردو را دانش‌آموزان برگزیده و منتخب در سراسر استان فارس خواند و عنوان کرد: دانش‌آموزان حاضر نمایندگان مدرسه‌ی خود هستند و باید به عنوان یک نیروی قوی در کنار مربیان خود به فعالیت بپردازند و مهارت‌های خود را به دوستانشان منتقل کنند.

اسدی اردوی امسال را به صورت جشنواره‌ای برشمرد و گفت : در اردوی امسال دانش آموزان قبل از فراگیری مهارت‌ها و آموزه‌ها به بروز توانایی‌های خود و آموزه‌هایشان می پردازند و ارزیابی می‌شوند و پس از آن مهارت‌هایی را چون چادر زنی، کمک های اولیه، چوب بندی، گره‌زنی، نظام جمع و مخابره را می آموزند.

اسدی شعارهای سازمان دانش آموزی که عبارت اند از همدلی، همفکری و همکاری را خاطر نشان کرد و ادامه داد : برای تقویت ابعاد روحی و معنوی هر فرد نیازمند به یادگیری و عمل به منش های سازمان دانش آموزی مانند دیانت و معنویت، صداقت و راستی، دوستی با طبیعت و.. است.

وی سطح اردوهای امسال را بالاتر از سال های گذشته پنداشت و گفت : اردو استانی دختران پیشتاز از 24 تیرماه آغاز و تا 26 تیرماه ادامه دارد.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار