مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان : ۴۵ ساختمان آموزشی متروکه در آذربایجان شرقی وجود دارد

تبیرز (پانا)- مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: در سطح استان ۴۵ ساختمان آموزشی متروکه داریم و در راستای بازسازی آن ها هستیم.

کد مطلب: ۹۲۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل نوسازی ، توسعه  و تجهیز مدارس استان :  ۴۵ ساختمان آموزشی متروکه در آذربایجان شرقی وجود دارد

پیام صدقی صبح امروز در گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان بیان کرد: آموزش و پرورش یک ابر سیستم بوده و نوسازی خود را فونداسیون این ابر سیستم می داند.

وی با بیان این که برای حل مشکلات مدارس بایستی اولویت ما مشخص شده و هماهنگی در این راستا صورت گیرد، گفت: ۶۰ درصد مدارس استان نیاز به بهسازی، نظام سازی ،تعمیر، تخریب و بازسازی دارند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: اولویت سازمان نوسازی در سال ۹۸ جمع آوری مدارس خشتی و گلی در سطح کشور و استان می باشد.

صدقی تصریح کرد: در سطح استان ۴۵ ساختمان آموزشی متروکه داریم و در راستای بازسازی آن ها هستیم.

وی با بیان این که در مناطقی که امکان گاز رسانی از سوی دولت وجود نداشت کلاس های درسی را به بخاری هوشمند مجهز می کنیم، گفت: ۳۱ شهریور جشن خداحافظی با بخاری های نفتی بر گزار خواهیم کرد و ۳۵۰ کلاس درسی که بخاری نفتی دارند کلا به بخاری هرموتیک هوشمند مجهز می شوند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در مهر ماه ۳۵پروژه با ۲۱۶ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

صدقی افزود: ۱۵۰ پروژه خیر ساز نیمه تمام در سطح استان داریم که برای تکمیل این پروژه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار