دو طرح بهزیستی در کاشان به بهره برداری رسید

کاشان ( پانا) - رییس اداره بهزیستی گفت: همزمان با روز بهزیستی، دو مرکز مشاوره ای با حضور مجید علیزاده معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسوولان محلی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۲۹۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دو طرح بهزیستی در کاشان به بهره برداری رسید

به گزارش پانا کاشان، ام البنین متقی نژاد در گفت وبا خبرنگاران اظهار کرد: برای تجهیز و راه‌اندازی این دو طرح با زیربنای ۱۶۰ مترمربع، ۳۵۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است .

وی افزود: این دو مرکز در زمینه های قبل ازدواج، خانواده و مداخله در طلاق،، سلامت جنسی، کودک و مسائل تربیت خانواده و روان درمانی به شهروندان خدمات مشاوره ارائه می دهند .

وی تصریح کرد: در دنیای معاصر خدمات مشاوره‌ نقش بسزایی در افزایش آگاهی و سبک زندگی مردم دارد آموزش‌های به هنگام می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

رییس اداره بهزیستی کاشان گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر از شهروندان شهرستان کاشان از خدمات بهزیستی استفاده می کنند که نزدیک به پنج هزار نفر از آنها معلول هستند .

متقی نژاد افزود: هم اکنون ۱۶ مرکز مشاوره دارای مجوز از سازمان بهزیستی کشور در شهرستان کاشان فعالیت می کنند که شامل 1۱ مرکز توانبخشی، دو مرکز نگهداری سالمندان، یک مرکز نگهداری معلولان و چهار مرکز شبانه روزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار