مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد: فعالیت 170 هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در پایگاه های اوقات فراغت

پیش بینی ثبت نام ۷۵۴ هزار دانش آموز در مدارس استان در سال تحصیلی جدید

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ثبت نام و فعالیت 170 هزار دانش آموز استان در پایگاه های اوقات فراغت خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد: فعالیت 170 هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در پایگاه های اوقات فراغت

جعفر پاشایی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن اجلاس استانداری با بیان اینکه تا به امروز هدایت تحصیلی ۹هزار دانش آموز پایه نهم استان صادر شده است، یادآور شد: همه مدارس استان روزهای دوشنبه و چهارشنبه مشغول ثبت نام دانش آموزان نواحی و مناطق هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به خروج ۳۴۰۰ فرهنگی و ورود ۱۲۰۰ فرهنگی، گفت: با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم ولی با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی تمام کلاس های درسی در مهر ماه دارای معلم خواهد بود.

وی تاکید کرد که دریافت وجه برای ثبت نام ممنوع بوده و روند رسیدگی به شکایات احتمالی در نواحی و مناطق وجود دارد.

پاشایی اظهار کرد: در اسکان تابستان فرهنگیان۹۸ تا به امروز بیش از ۲۵ هزار معلم اسکان یافته اند.

وی مقوله اوغات فراغت را مهم برشمرد و تصری کرد: تمام استخرها ،دارالقرآن ها و سالن های ورزشی به عنوان پایگاه های اوقات فراغت انتخاب شده اند و ۱۷۰ هزار دانش آموز در پایگاه ها ی اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.

تحصیل دانش آموزان ۱۸۰ روستای کم جمعیت در ۴۰ روستای مرکزی

معاون آموزش متوسطه استان نیز در این جلسه طی گزارشی گفت: جلسات شورای پروژه مهر استان شنبه هر هفته در راستای بازگشایی بهتر مدارس برگزار می شود.

عاشور اکرمی افزود: پیش بینی شده است که ۷۵۴ هزار دانش آموز استان تا اول مهر در مدارس ثبت نام خواهند کرد و در مرحله اول نقل و انتقالات درون استانی، ۲۶۶ فرهنگی موفق به انتقال به محل مورد درخواست خود شده اند.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی دانش اموزان ۱۸۰ روستای کم جمعیت در ۴۰ روستای مرکزی مشغول ادامه تحصیل خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار