360 پزشک در استان یزد با نسخه الکترونیکی همکاری دارند

یزد (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: 360 پزشک با نسخه الکترونیکی در استان همکاری دارند که در شهرستان های تفت و مهریز نسخه الکترونیکی به طور جد فعالیت دارد.

کد مطلب: ۹۲۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
360 پزشک در استان یزد با نسخه الکترونیکی همکاری دارند

"محمدحسین توحیدی فر" در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ظهر سه شنبه برگزار شد گفت: بیش از 50 درصد مردم نقش مهمی را در برقراری امنیت اجتماعی ایفا می کنند.

وی در ادامه گفت: پولی که بیمه شدگان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کنند یک سوم هزینه ها صرف درمان می شود و مابقی آن مربوط به پرداخت و مستمری و سرمایه‌گذاری برای زمان بازنشستگی است .

توحیدی فر در ادامه تصریح کرد: بیمارستان شهدای کار و 13 درمانگاه در کل استان یزد تمام خدمات درمانی بیمه شدگان مستقیم را به صورت رایگان پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بودجه تامین اجتماعی در استان یزد 475 میلیارد تومان بوده بیان داشت: 574 میلیارد تومان در استان هزینه شده که دلیل آن هم تعلق گرفتن بیمه به غیر بومی ها بوده است.

این مسئول بیان داشت: در سال 97 در بیمارستان شهدای کارگر 6 هزار و 816 بیمار بستری کردیم که 531 بیمار عمل جراحی بزرگ داشتند و در سه ماهه اول سال98 ، هزار و 97 عمل سزارین داشتیم که به نسبت سه ماهه سال 97 سه درصد کاهش داشتیم.

توحیدی فر با بیان اینکه بالای 300 میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی با طرف قراردادشان بدهی دارد گفت: در ماه گذشته مبلغی از این بدهی پرداخت گردیده است.

وی از همکاری 360 پزشک با نسخه الکترونیکی در استان همکاری دارند خبر داد و افزود: در شهرستان های تفت و مهریز نسخه الکترونیکی به طور جد همکاری دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد از احداث اولین بیمارستان سرطان در شرق و غرب کشور که در استان یزد با ظرفیت 150 تخت احداث می شود خبر داد و افزود: این بیمارستان در محلی نزدیک به پارک کوهستان یزد و با وسعت 32 هزار متر مربع در هفت طبقه دارای کلیه بخش های اطفال، داخلی، سرطان و ... که خدمات آن به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود تا دو تا سه سال به طول می انجامد.

وی هزینه‌ای که برای ساخت این بیمارستان لحاظ می شود را حدود 450 میلیارد تومان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار