با اعلام وزارت آموزش و پرورش؛

سوادآموزی آذربایجان غربی رتبه خوب و قابل تقدیر را کسب کرد

ارومیه (پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: با اعلام وزارت آموزش و پرورش، حوزه سوادآموزی استان آذربایجان غربی رتبه خوب و قابل تقدیر را در مجموع شاخص های عملکردی سال 97 کسب کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی آذربایجان غربی رتبه خوب و قابل تقدیر را کسب کرد

دومین جلسه گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی استان با حضور معاون سوادآموزی و سایر اعضا در محل دفتر معاونت سوادآموزی برگزار شد.

علی اکبر صمیمی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال در دوره سوادآموزی 17هزار و 703 نفر، در دوره انتقال 6403 نفر و در دوره تحکیم 8875 نفر از طرف سازمان نهضت سوادآموزی به عنوان سهمیه جذب استان ابلاغ شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ادامه داد: استان آذربایجان غربی در مجموع شاخص های ارزیابی عملکرد حوزه سوادآموزی در سال 97 از طرف وزارت آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه خوب و قابل تقدیر شده است.

وی با بیان اینکه دست یابی استان به چنین موفقیتی مرهون زحمات و پیگیری مجدانه کلیه دست اندرکاران و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود است؛ اظهار داشت : انتظار می رود در سال جاری برای نگه داشت جایگاه و ارتقاء رتبه استانی تلاش های بیشتری صورت گیرد.

صمیمی با بیان اینکه جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس فرصتی مغتنم برای شناخت توانمندی های آموزش دهندگان نخبه و نوآور می باشد؛ گفت : نفرات برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس شهرستان ها برای داوری و انتخاب نفرات برتر به استان ارسال شده است.

معاون سوادآموزی استان افزود: هدف از اجرای طرح های خواندن با خانواده، حلقه های کتابخوانی و طرح توزیع نشریه فرصت دوم در میان سوادآموزان دوره انتقال و تحکیم ترویج فرهنگ مطالعه و تحکیم سواد است و این موضوع باید در بین خانوتده ها تبدیل به یک فرهنگ عمومی گردد.

معاون سوادآموزی استان با تاکید بر توانمند سازی آموزش دهندگان سواد آموزی خاطر نشان کرد: در این راستا دوره مدیران مراکز یادگیری به تعداد 49 نفر و به مدت چهار روز، دوره توانمندسازی دختران و زنان روستایی و عشایری برای 91 نفر در طول سه هفته و دوره تربیت مدرس شهرستانی برای تعداد 36 نفر و بمدت شش روز برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار