حجت الاسلام ابوترابی : با تلاش، تعامل و سخت کوشی کشور را در عبور از تنگناهای تحریم یاری کنیم

تهران(پانا) - چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضوراستاندار تهران ، امام جمعه موقت تهران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۹۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام ابوترابی : با تلاش، تعامل و سخت کوشی کشور را در عبور از تنگناهای تحریم یاری کنیم

حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، در سخنانی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این استان در راستای کاهش هزینه‌ها و ارتقای بهره وری اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در شهرستان‌های استان تهران می تواند به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود.

او در ادامه با اشاره به حذف جلسات فیزیکی و برگزاری جلسات بصورت غیر حضوری و ویدئوکنفرانس و همچنین اقدام صورت گرفته در جهت خارج کردن خودروهای دولتی از چرخه و برون سپاری در این استان گفت: حرکت به سمت دولت الکترونیک، صرفه جویی، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن ارتقای کیفیت از اقدامات خوب صورت گرفته در شهرستان‌های استان تهران می باشد.

حجت الاسلام ابوترابی، قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و تشکیل کارگروهی در راستای حذف هزینه‌های اضافی در شرایط کنونی کشور را ضروری دانست و افزود: با تلاش، تعامل و سخت کوشی کشور را در عبور از تنگناهای تحریم یاری کنیم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سن بازنشستگی در کشور، تصریح کرد: باید تلاش کنیم کمترین میزان بازنشستگی در آموزش و پرورش صورت پذیرد چرا که این نیروهای با تجربه در بهترین سن خدمت خود بازنشسته می شوند و جایگزین مناسبی برای آنها بسیار دشوار است .

امام جمعه موقت تهران در ادامه با تاکید بر اینکه باید در کنار ارتقای فضای آموزشی کیفیت آموزش و پرورش را نیز بالا ببریم ، خاطرنشان کرد: باید خروجی و فارغ التحصیلان ما در آموزش و پرورش به عنوان یک نیروی فعال و موثر در تولید بتوانند ایفای نقش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار