بزرگترین چالش آموزش و پرورش مراغه کمبود فضای آموزشی است

مراغه (پانا)-سرپرست جدید آموزش و پرورش مراغه گفت: بزرگترین چالش امروزه این مدیریت با توجه به تراکم بالای دانش آموزی ،کمبود فضای آموزشی است.

کد مطلب: ۹۲۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین چالش آموزش و پرورش مراغه کمبود فضای آموزشی است

شهردار و اعضای شورای اسلامی مراغه با سرپرست جدید آموزش و پرورش مراغه دیدار کردند.

سرپرست آموزش و پرورش مراغه در این دیدار با اعلام کمبود فضای آموزشی در این مجموعه افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه به همراه سایر دستگاه های اجرایی کمک شایانی می توانند در این زمینه داشته باشند.

محمود رضایی با بیان اینکه مدیریت مجموعه آموزش و پرورش مراغه ،مدیریت منطقی و تعاملی خواهد بود ،افزود: در جهت افزایش کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت و همچنین توسعه و آبادانی شهرستان ،این مدیریت آماده تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی است.

شهردار مراغه نیز در این دیدار ،نقش آموزش و پرورش در توسعه و آبادانی را موثر دانست و گفت: با توجه به رسالت سنگین آموزش و پرورش ،کاهش مشکلات این مجموعه عظیم مشارکت همگانی را می طلبد.

محمد رضا احمدی افزود: تعامل و همکاری تنگاتنگ شهرداری و آموزش و پرورش ،نقش موثری در توسعه برنامه های تعلیم و تربیت ،عمرانی و آبادانی خواهد داشت.

سید جواد عطار موسوی رییس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این دیدار گفت:این شورا ضمن تعامل سازنده با آموزش و پرورش ،در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این مرزبوم از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار