محسنی بند پی : پیشگیری در دستگاه تعلیم و تربیت و به واسطه آموزش است که تحقق می یابد

تهران(پانا) - چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور استاندار تهران ، امام جمعه موقت تهران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۹۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بند پی : پیشگیری در دستگاه تعلیم و تربیت و به واسطه آموزش است که تحقق می یابد

محسنی بند پی استاندار تهران، با تشکر از مدیرکل و مجموعه تیم آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راستای بالا بردن اهداف کیفی تعلیم و تربیت در این استان، اظهار داشت: امروزه آموزش و پرورش در دنیا به گونه ای میباشد که مهمترین عامل پیشگیری از جرم، جنایت و آسیب‌های اجتماعی شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.

او در ادامه با اشاره به محرومیت استان تهران در حوزه فضاهای آموزشی و پرورشی تاکید کرد: استان تهران و شهرستان‌های اطراف آن بعد از سیستان و بلوچستان محرومترین استان در حوزه فضاهی آموزشی است که باید با یک نگاه کاملا متفاوت نسبت به رفع محرومیت‌ها در این استان اقدام نمود.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به سمت کیفی شدن حرکت نماید، تصریح کرد: باید استانداردهای لازم در راستای توسعه آموزش و پرورش فراهم شود تا به نتایج مطلوب دست یافت.

استاندار تهران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)که اولویت با پیشگیری است خاطرنشان کرد: پیشگیری در دستگاه تعلیم و تربیت و به واسطه آموزش است که تحقق می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار