کنسرت بیکلام کلاسیک در تالار رودکی

تهران(پانا)-کنسرت بیکلام کلاسیک اواخر تیر ماه در تالار وحدت برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت بیکلام کلاسیک در تالار رودکی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت رسیتال ویولن و پیانو کلاسیک به سرپرستی شهاب قاسمی 30 تیر ماه ساعت 21 در تالار رودکی اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعات بیکلام از آهنگسازان موسیقی کلاسیک جهان چون؛ باخ، لک لیر و وینیاوسکی نواخته می‌شود.

نوازندگان این کنسرت: علی صالحی پور و امیرمحمد کاظمی (ویولن) و سروش صادقی (پیانو) هستند.

در توضیح نوازندگان اجرای پیش رو آمده است: علی صالحی پور متولد 1362 در خانواده ای هنرمند ، از ده سالگی شروع به نواختن ویولن و ترومپت نمود وی در مدت یکسال متدهای ل ویولن، ولفارت، کایزر، شوچیک، هریمالی و دمت را نواخت. سونات پارتیهای باخ، کاپریس های پاگانینی، کنسرتو ویولن مندلسون، چایکوفسکی، بتهوون و ... اثاری بود که در نوجوانی نواخت. وی فارغ التحصیل رشته ی نوازندگی ویولن از آکادمی نروژ است و تا کنون با ارکستر فیلارمونیک و آکادمی اسلو همکاری داشته است.

سروش صادقی: فارغ التحصیل هنرستان موسیقی - مدرک لیسانس نوازندگی پیانو از دانشگاه تهران است. وی نزد اساتیدی چون: تامارا دولیدزه، رافائل میناسکانیان، سهراب کاشف، دکتر آذین موحد و دکتر ستاره بهشتی آموزش دیده و با اساتیدی چون؛ نصیر حیدریان، بردیا کیارس، وارطان ساهاکیان، هانیبال یوسف همکاری کرده است. صادقی پیانیست انسامبل تهران است و در انجمن فرهنگی اتریش، اختتامیه مسابقه آهنگسازی خانه موسیقی، جشنواره های؛ موسیقی فجر، موسیقی معاصر تهران، صبا، جوان و دانشگاه تهران اجرا داشته و در جشنواره موسیقی فجر مقام کسب کرده است.

امیرمحمد کاظمی : موسیقی را با سنتور از 8 سالگی شروع کرد و 12 سالگی ویولن را نزد استاد سارا بیرمزدگان آغاز و مدتی بعد نزد پدرام فریوسفی و لیدیا کاشیرسکایا و در نهایت نزد علی صالحی پور به تکمیل آموزش ویولن خود پرداخت. وی دروس بنیادین موسیقی را نزد لوریس هویان گذراند. از فعالیت‌های ایشان می‌توان به عضویت در ارکستر سمفونیک تهران از 1390 تا کنون در مقاطع مختلف، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، ارکستر ملی، ارکستر فرهنگسرای نیاوران، سرپرست و نوازنده تریو بتهوون، نوازنده ویولن اول کوارتت متزو، مایستر و سرپرست آنسامبل زهی بل اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار