مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

بیش از ۱۰ هزار دانش آموز گلستانی در اردوی راهیان نور شرکت کردند

گرگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز گلستانی در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۲۹۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۰ هزار دانش آموز گلستانی در اردوی راهیان نور شرکت کردند

جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان گلستان با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و دیگر مسئولین استانی در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

گوهری راد در این جلسه گفت: اصلی‌ترین وظیفه و رسالت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است که اجرای آن در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد که از سوی مقام معظم رهبری مطرح گردیده است.

وی افزود: سند تحول بنیادین دارای ساحت های مختلفی است اما مهمترین این ساحت ها، ساحت تعلیم دینی و عبادی است که به عنوان پایه‌ و ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان طرح شهید بهنام محمدی را طرحی بسیار مفید و مهم دانست گفت: در صورتی که این طرح به درستی در همه شهرستان‌های گلستان اجرا شود، انقلابی در جامعه رخ خواهد داد.

وی افزود: در مناطقی که این طرح اجرا شد بر تعداد نمازگزاران مدارس و مساجد افزوده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص طرح راهیان نور نیز اظهار کرد: طرح راهیان نور از دیگر طرح‌های مهم است که مقام معظم رهبری پشتیبان آن هستند و نیاز است که در اجرای این طرح تلاش بیشتری صورت گیرد.

گوهری راد در اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش آموز گلستانی در اردوی راهیان نور در مناطق جنگی حضور یافتند که بر طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، دانش‌آموزان رضایت کامل داشتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: آنچه در اردوی راهیان نور مهم است این است که این اردوها با نگاه «زیارت با معرفت» برگزار شود تا پیوندی ناگسستنی بین دانش آموزان و آرمان‌های انقلاب برقرار گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پایان گفت: بخش زیادی از دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی و کمبود ظرفیت، نمی توانند در این اردوها شرکت کنند که جا دارد تا با آسیب شناسی هایی که صورت می گیرد شرایط برای حضور این دانش آموزان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار