کسب رتبه خوب و قابل تقدیر معاونت سودآموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در ارزیابی کشوری

اردبیل (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : معاونت سودآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش رتبه خوب و قابل تقدیر را کسب کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه خوب و قابل تقدیر معاونت سودآموزی اداره کل  آموزش و پرورش اردبیل در ارزیابی کشوری

سید غلامحسین گنجی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : سوادآموزی در نظام ارزشی و حاکمیتی کشور همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است و وزارت آموزش و پرورش همواره بحث سواد آموزی را در دستور کار خود قرار داده و اهتمام جدی در آن داشته است .

او تصریح کرد : در راستای تحقق سیاست های سواد آموزی و ارائه هدفمند خدمات سواد آموزی همه ساله ارزیابی جامعی از عملکرد سواد آموزی استانها بر اساس شاخص ها و معیارهای استاندار از قبل اعلام شده صورت می گیرد که امسال در ارزیابی صورت گرفته معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان رتبه خوب و قابل تقدیر را کسب کرده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان از ارسال نامه قدردانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استاندار و رییس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان خبر داد و گفت : بدون تردید کسب چنین موفقیتی حاکی از تلاش اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی استان و مناطق و نواحی، همکاران شاغل در حوزه معاونت سوادآموزی اداره کل و نواحی و مناطق 19 گانه استان و آموزش دهندگان در سطح استان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار