اردبیل آماده میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور

اردبیل (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : اردبیل برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در رشته های فوتسال و والیبال اماده است.

کد مطلب: ۹۲۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل آماده میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور

منصور صاحب در نشست خبری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در رشته های والیبال و فوتسال دراردبیل اظهار داشت: از 1 الی 7 مردادماه استان اردبیل میزبان مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی در رشته فوتسال و والیبال خواهد بود که با تمهید مقدمات سعی بر این است تا این میزبانی به شکل شایسته ای انجام شود.

او از فعالیت 19 کمیته‌ مختلف برای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: در رشته فوتسال از 31 استان کشور تعداد 372 ورزشکار و در رشته والبیال نیز از 31 استان کشور 433 نفر در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان کرد : با احتساب داوران، مربیان، ناظران و میهمانان وزارتی 1042 نفر در این رویداد بزرگ ورزشی حضور پیدا خواهند کرد که نسبت به تدارک محل اسکان آنها در دانشگاه محقق اردبیلی، مرکز رفاهی فرهنگیان استان، مدرسه شبانه‌روزی الزهرا و دانشگاه فرهنگیان اقدام شده تا با یک برنامه‌ریزی مناسب زمینه اجرای مطلوب و شایسته فراهم آید.

صاحب گفت : آموزش و پرورش استان از 30 تیرماه الی 3 مردادماه سالجاری میزبان همایش روسای انجمن های ورزشی ادارات کل آموزش و پرورش استان می باشد که با حضور اساتید کشوری و جهانی از جمله استاد حسین شمس فنی ترین مربی فوتسال جهان در مرکز آموزشی و رفاهی اردبیل برگزار می شود .

او ادامه داد: بعد از دو دوره میزبانی مسابقات ورزشی در بخش علمی - تخصصی دبیران تربیت بدنی و جشنواره الگوهای برتر تدریس در این رشته امسال وزارت آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی و سلامت از بین 27 استان کشور اردبیل را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزی معرفی کرده تا ما بتوانیم این رویداد را در اوایل مرداد در استان اردبیل برگزار کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرو ش استان ابراز داشت : برگزاری چنین رویدادورزشی فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان اردبیل می باشد وبنا بر این داریم که علاوه بر برگزاری باشکوه مسابقات ،ظرفیت های استان را به میهمانان معرفی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار