اختصاص وام ۴۰ میلیون تومانی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران اردبیل از اختصاص وام ۴۰ میلیون تومانی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص وام ۴۰ میلیون تومانی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در اردبیل

فرهاد عبدالعلی پور، مدیرکل مدیریت بحران اردبیل در جریان بازدید از روستای خسارت دیده تولون شهرستان گرمی گفت: برای تعمیرات واحد‌های خسارت دیده به ۱۵ نفر وام ۵۰ میلیون ریالی بدون سود پرداخت شده است و مابقی نیز در دست اقدام است.

او افزود: در این طوفان به ۶ واحد مسکونی خسارت کلی وارده شده است و نیاز به احداث مجدد دارند هر چند این ۶ واحد با مشارکت صاحبان منازل تعمیر شده است، اما بخاطر صدمه کلی دیده شده نیاز به احداث مجدد دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بیان کرد: در صورت احداث به این ۶ واحد‌ها علاوه بر تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی ارزان قیمت، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد.

عبدالعلی پور ادامه داد: در حال حاضر از این ۶ واحد خسارت دیده تنها یک نفر نسبت به تکمیل پرونده که از لحاظ ضمانت به صورت زنجیره‌ای و آسان است اقدام کرده است.

او تصریح کرد: باتوجه به اینکه ۱۴ واحد تعمیری دیگر این طوفان، تحت پوشش کمیته امداد و بیمه حوادث بوده اند از طرف کمیته امداد استان مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال کمک بلا عوض در اختیار کمیته امداد شهرستان قرار گرفته تا نسبت به خسارت وارده به عزیران پرداخت گردد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: جهت نوسازی و احداث خانه‌های روستایی و جلوگیری از خسارت حوادث غیر مترقبه از روستائیان عزیز استان درخواست داریم ازتسهیلات ارزان قیمت ۴۰۰ میلیون ربالی استفاده کنند که در صورت احداث علاوه بر وام از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد و بنیاد مسکن نیز برخوردار می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار