اختتامیه برگزیدگان مسابقات معاونت پرورشی منطقه3

تهران (پانا) - اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز، فرهنگی هنری و نوجوان سالم در دو بخش دانش آموزی و همکاران فرهنگی مدارس منطقه 3 برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه برگزیدگان مسابقات معاونت پرورشی منطقه3

به گزارش معاونت پرورشی و تربیت بدنی اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز ، فرهنگی هنری و نوجوان سالم در دو بخش دانش آموزی و همکاران فرهنگی مدارس دوشنبه 24 تیرماه با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از شورای معاونین و کارشناسان منطقه در سالن همایش خانه معلم برگزار گردید .

مراسم اختتامیه با قرائت قرآن توسط دانش آموز برتر رشته قرائت آغاز شد. سپس خانم پاشانجاتی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به دانش آموزان منتخب تبریک گفت

از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه مسابقات ، اجرای جذاب و زیبای قرآنی خواهر و برادر بختیاری ، مداحی دانش آموز علیرضا میرزایی گوهر از دبیرستان شهدای هسته ای در وصف آقا امام رضا علیه السلام و اجرای زیبای دانش آموز تکنواز و گروه مشاعره از دبستان مهرآسا که به هنرنمایی پرداختند.

در ادامه از برگزیدگان مسابقات توسط رئیس منطقه با اهدا لوح و هدیه تقدیربه عمل آمد.

در پایان از نفرات منتخب مسابقه انتظار،که به همت دارالقرآن بشارت برگزار شده بود و همچنین از دانش آموزان برتر مسابقات دومینو کانون پردیس با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار