۸۰۰ میلیارد ریال پروژه آی.سی.تی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه آی.سی.تی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۹۲۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ میلیارد ریال پروژه آی.سی.تی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

بهروز رزمی در جلسه بررسی پروژه‌های آی.سی.تی استان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال 800 میلیارد ریال پروژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که در این زمینه هدفگذاری‌های لازم و اساسی انجام شده است.

او بیان کرد: اقدامات انجام شده در جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان اردبیل یکی از دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات بوده و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم میزان سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش را در سطح استان توسعه و گسترش دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با تلاش‌های انجام شده طی سه سال اخیر در بخش‌های مختلف حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توانستیم به میزان سه هزار و 700 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سطح استان جذب کرده و به بهره‌برداری برسانیم که در نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها شاهد بهبود وضعیت ارتباطی در نقاط مختلف استان هستیم.

رزمی تصریح کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی ها و اقدامات انجام شده پوژه‌های مختلف در حوزه ارتباطت و فناوری اطلاعات در سطح مناطق مختلف استان اردبیل آماده افتتاح و بهره‌برداری است که از مهمترین این پروژه ها نصب و ارتقای 57 سایت ارتباطی توسط شرکت ایرانسل در مناطق روستایی، شهری، جاده‌ای و مناطق گردشگری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نصب و راه‌اندازی سوئیچ و اجرای فیبر نوری برای بهبود و ارتقای شبکه تلفن ثابت در نقاط مختلف توسط شرکت مخابرات، ایجاد 26 سایت ارتباطی در مناطق مختلف توسط شرکت همراه اول، ارتقای شبکه همراه روستایی به نسل سوم و چهارم در 21 روستا و توسعه خدمات الکترونیک روستایی در 39 روستا را از دیگر پروژه‌های اماده افتتاح عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار