مدیر کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاریکلاس‌های بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی بازدید نمود

زنجان (پانا) - محمد رضا مسیب زاده مدیر کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش استان صبح امروز در راستای بررسی امور از روند برگزاری کلاس های بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی کشور در زنجان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاریکلاس‌های بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی بازدید نمود

محمد رضا مسیب زاده صبح امروز در این خصوص در کلاس‌های بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در محل دانشگاه زنجان حضور یافت.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و با داوران و سایر عوامل اجرایی مسابقات و به ویژه دانش‌آموزان به گفتگو پرداخت.

مدیر کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در این برنامه توصیه‌ها و رهنمودهای لازم را به عوامل اجرایی مسابقات برای تقویت نقاط قوت و رفع کمبودهای احتمالی ارائه نمود.

گفتنی است، در این بازدید علی باقری معاون مدیر کل قرآن، نماز و عترت و علی عزتی رییس اداره قرآن وزارت و همچنین جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان محمد رضا مسیب زاده را همراهی می‌کردند.

شایان ذکر است، مسابقات بخش پسران فردا با برگزاری مراسم اختتامیه از ساعت 8/30 الی 11 صبح در سالن غدیر دانشگاه زنجان با تجلیل از 75 دانش آموز برگزیده رشته های مختلف به پایان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار