آغازپذیرش منتخبین پرسش مهر نوزدهم ریاست جمهوری

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پذیرش منتخبین پرسش مهر نوزدهم ریاست جمهوری به میزبانی شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید باهنر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغازپذیرش منتخبین پرسش مهر نوزدهم ریاست جمهوری

محمد صیدلومدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: 251 نفر برگزیده فرهنگی و دانش آموز پرسش مهر نوزدهم از سی ودو استان کشور جهت شرکت در کنگره ملی پرسش مهر نوزدهم در اردوگاه شهید باهنر پذیرش شدند.

او در ادامه با اشاره به میزبانی شهرستان‌های استان تهران جهت برگزاری کنگره ملی پرسش مهر ،افزود: کنگره ملی پرسش مهر نوزدهم با حضور معاون اول رییس جمهور و مقام عالی وزارت در روز سه شنبه 25 تیرماه در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

صیدلو شرکت گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در این دوره از پرسش مهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با 19 نفر برگزیده دانش آموز و فرهنگی پس از استان فارس در رتبه دوم این دوره از مسابقات قرار گرفته است .

پرسش مهر ریاست جمهوری در مهر امسال با سوالات در سال گذشته چه مهارتی در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاری در این زمینه دارید در سراسر کشور کلید خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار