برگزاری جشنواره اردو استانی دختران پیشتاز و خبرنگاران پانا استان فارس

شیراز (پانا) - کارشناس مسئول تشکیلات استان فارس از برگزاری جشنواره اردو استانی دختران پیشتاز خبر داد و گفت : در این اردو نزدیک به 100 نفر دانش‌آموز شرکت کرده اند که در نهایت 21 نفر از منتخبین به اردو کشوری که در تهران برگزار می شود راه می یابند.

کد مطلب: ۹۲۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره  اردو استانی دختران پیشتاز و خبرنگاران پانا استان فارس

هاله حیات بشر هدف سازمان دانش آموزی را کشف استعدادهای مختلف در دانش‌آموزان و تربیت اجتماعی آنان دانست و افزود : ما سعی داریم افراد قوی و مسئولیت پذیر را پرورش دهیم و با برگزاری این اردوها فرصتی مهیا کنیم تا بچه ها بتوانند توانایی های خود را بروز دهند.

وی عنوان کرد : انتظار ما از دانش آموزان این است که بتوانند به عنوان یک انسان کامل زندگی کنند، هدف خود را بشناسند و بتوانند از آنچه هستند یک گام جلوتر روند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت اجتماعی افزود : تشکل پیشتازان مهارت‌های مختلفی را که به رشد اجتماعی افراد کمک می‌کند مانند تعامل با یکدیگر و زندگی جمعی را آموزش می‌دهد .

او افزود: پیشتازان کار تیمی و گروهی را در مهارت‌هایی چون صف جمع، چوب و گره، کمک های اولیه، مخابرات و فریاد های شادی می‌آموزند.

او خاطر نشان کرد : از دانش‌آموزان این اردو انتظار می رود در مدارس به عنوان یاور مربی فعالیت کرده و آموزه ها را به دوستانشان انتقال دهند.

کارشناس مسئول تشکیلات استان فارس پیشتازی را درس زندگی پنداشت و ادامه داد: اگر همه‌ی ما انسان‌ها به منش‌های 12گانه پیشتازی عمل کنیم جامعه ی بهتری را خواهیم داشت.

اردوی استانی دختران پیشتاز فارس از روز دوشنبه ۲۴ تیرماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۶ ادامه دارد.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار