نظارت سازمان دانش آموزی به لباس فرم مدارس موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده و تولید کننده شده است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : نظارت سازمان دانش آموزی به لباس فرم مدارس موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده و تولید کننده شده است.

کد مطلب: ۹۲۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت سازمان دانش آموزی به لباس فرم مدارس موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده و تولید کننده شده است

احمد ناصری در حاشیه گشایش نمایشگاه مد و لباس در اردبیل اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در سالهای متمادی حائز اهمیت بوده ، ساماندهی لباس فرم دانش آموزان استان می باشد که در این راستا از امسال سازمان دانش آموزی استان نظارت و ساماندهی لباس فرم را جزو برنامه های اولویت دار قرار داده است.

او با بیان اینکه ساماندهی لباس فرم مدارس فرصتی مناسب برای حمایت از تحقق شعار راهبردی رونق تولید و اشعاعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی است ، تصریح کرد : امسال در راستای حمایت از تولید ایرانی اسلامی ، تولیدکنندگان بومی استان بر اساس ظرفیت اعلامی و قیمت مصوب از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتحادیه پوشاک استان در جهت تولید لباس فرم مدارس فعالیت می کنند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان گفت : براساس تمهیدات و تاکیدات صورت گرفته به مدیران مدارس مبنی بر عقد قرداد با تولیدکنندگان و تایید نهایی سازمان دانش آموزی با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدارس ، لباس فرم قبل از شروع مدارس به دست دانش آموزان استان خواهد رسید .

ناصری ابراز داشت: به زودی اکیپ های بازرسی سازمان دانش آموزی ،متشکل از کمیته استانی، اداره کل صنعت ومعدن وتجارت و اتحادیه پوشاک استان از نحوه عملکردمدیران مدارس ومراکز تولید بازدیدخواهند نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد:امسال نظارت سازمان دانش آموزی استان به لباس فرم مدارس موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده و تولید کننده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار