از فردا، خیابان استاد نجات‌الهی تهران یک طرفه می‌شود

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان نجات الهی خبر داد و گفت این خیابان از سمیه تا کریمخان همچون بخش جنوبی، یکطرفه شده و خودروها از جنوب به شمال خیابان امکان تردد دارند.

کد مطلب: ۹۲۹۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
از فردا، خیابان استاد نجات‌الهی تهران یک طرفه می‌شود

به گزارش سایت شهر، ولی مسگر نجاتی گفت: یک طرفه شدن خیابان شهیدنجات اللهی در پی مطالعات فنی و کارشناسی و به منظور عریض شدن پیاده روها و با توجه به تعریف گذر صنایع دستی برای این معبر اجرایی می شود تا شهروندان امکان تردد راحت تر و بهره مندی بهتر از فضای گذر را داشته باشند.

نجاتی تصریح کرد: با توجه به عریض شدن پیاده روها از عرض سواره رو کاسته شده و به همین منظور تردد خودروها یک طرفه شده و مسیرهای جایگزین تعریف می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تصریح کرد: خیابان حافظ و خیابان عضدی جنوبی به عنوان مسیر جایگزین تعریف شده تا بار ترافیکی ایجاد نشود.

نجاتی با بیان اینکه طول خیابان شهید نجات الهی یک و نیم کیلومتر و عرض آن بیست متر است، بیان کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات الهی از روز سه شنبه ۲۵ تیرماه صورت می گیرد.

به گفته نجاتی با توجه به سیاست های مدیریت شهری برای تبدیل تهران به شهری انسان محور اجرای چنین طرح هایی در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار