جذب خبرنگار افتخاری پلیس در قم

قم (پانا) - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از جذب خبرنگار افتخاری پلیس در قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب خبرنگار افتخاری پلیس در قم

سرهنگ "مهرداد حاجی زاده" اظهارداشت: نیروی انتظامی درصدد است تا از مشارکت های مردمی در قالب "خبرنگار افتخاری پلیس " به منظور تحکیم و توسعه نظم و امنیت اجتماعی بهره گیری کند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مدارک هویتی مورد نیاز شامل چهار قطعه عکس، تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی 3 سری، تصویر آخرین مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم) 2 سری، مدرک خبرنگاری، سابقه عضویت بسیج و تصویر سوابق ایثارگری و جانبازی است .
سرهنگ حاجی زاده افزود: خبرنگاران افتخاری پلیس نیز حسب نیاز به همراه سایر کارکنان پایور در حوزه های ماموریتی ناجا و در مقاطع زمانی خاص بصورت پاره وقت بکارگیری خواهند شد.
وی تصریح کرد: اولویت استخدام برای اعضای فعال پلیس افتخاری در راستای ایجاد انگیزه و استفاده از تجارب و خدمات شایسته اعضای پلیس افتخاری که بدون هیچ گونه چشم داشتی بصورت داوطلبانه با ناجا مشارکت دارند و همچنین در جهت جذب نیروهای متعهد و جان برکف از بین این اعضاء، هماهنگی‌های لازم با مرکز گزینش و استخدام استان بعمل آمده تا یک پلیس افتخاری بتواند با مراجعه به این مرکز، در صورت داشتن شرایط یکسان نسبت به سایر داوطلبان استخدام، درچارچوب ضوابط و مقررات مربوطه از اولویت جذب برخوردار شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس حد فاصل عوارضی" قم-کاشان و قم - تهران " ستاد فرماندهی انتظامی استان قم- معاونت نیروی انسانی- اداره پلیس افتخاری مراجعه و یا با شماره تلفن 21821333 اطلاع کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار