مراسم تکریم ومعارفه مسئولین بسیج دانش آموزی کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا) - با حضور مسئولین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران کاشمر جلسه تکریم ومعارفه فرماندهان بسیج دانش آموزی در سالن کنفرانس آموزش وپرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم  ومعارفه  مسئولین بسیج دانش آموزی کاشمر برگزار شد

علی طاهریان مدیر اموزش و پرورش ازهمه ی نیروهای سپاه واز سرهنگ پورحسن بابت زحماتی که کشیدند تشکر وقدردانی کرد وبه سرگرد احمدی هم خوش آمدگفته از قبول مسئولیت سپاس‌گذاری کرد.

سرهنگ محمد پورحسن فرمانده سابق بسیج دانش آموزی نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری های چند سال گدشته گفت: گر چه خود را شایسته‌ی این تعریف و تمجیدها نمی دانم، ولی هر چه که داشتیم از زیر دست شما معلمین بزرگوار ردشدیم وامیدواریم حق شاگردی را برای شما ادا کرده باشیم.
وی با تشکر از ابوالفضل حکیمی قاری نوجوان قران و خبرنگار پانا با بیان داستانی گفت: ما باید از زاویه دید دانش اموزان و جوانان به مسائل نگاه کنیم تا بتوانیم برنامه درستی برای انان داشته باشیم.

سرگردعباس احمدی فرمانده جدید بسیج دانش اموزی نیز گفت: ما در بسیج اقشار که شامل بسیج محلات ، کارمندان وسایر اقشار است کار کردیم وروزی که پیشنهادشد مادر بسیج دانش آموزی قرار بگیریم یک دغدغه ای را احساس کردیم پایه ی اصلی اقشار بسیج٬ بسیج دانش آموزی است و امیدواریم به کمک هم آنچه را که مرضی رضای خدا هست انجام دهیم.

گفتنی است در پایان تقدیر نامه و هدایایی از طرف کارشناسی های مختلف به فرماندهان بسیج دانش اموزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار