"فصل رویش" مهمان تابستانی دانش آموزان سمنان

سمنان (پانا) - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان با «فصل رویش» مهمان تابستان، دانش آموزان انجمنی سمنان می باشد.

کد مطلب: ۹۲۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
"فصل رویش" مهمان تابستانی دانش آموزان سمنان

سید محمد مهدی سیادتی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان در خصوص برنامه های تابستانی این استان گفت: امسال برنامه هایی به تفکیک، ویژه اعضای جدید، بچه های فارغ التحصیل، شبکه پشتیبان و خانواده های اعضای آنها پیش بینی شده است.

وی افزود: در بخش دختران غیر از برنامه های ملی از جمله اردوی طلایه داران که به صورت هماهنگ برگزار می شود، برنامه های ابتکاری استان نیز شامل کارگاه های مهارت زندگی ویژه فارغ التحصیلان، همایش سواد رسانه ای برای شبکه پشتیبان و همچنین همایش یاوران انجمن ویژه اولیاء دانش آموزان پیش بینی شده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان خاطرنشان کرد: برنامه هایی که برای اعضا در نظر گرفته شده شامل برنامه های علمی، طرح رصد ستارگان، بازدید های علمی، کلاس های هنری، برنامه های قرآنی و نهج البلاغه، برنامه های ورزشی و تشکیلاتی می باشد.

سیادتی اظهار داشت: در بخش پسران نیز برگزاری برنامه های قرآنی، کلاس های تخصصی سرود، کلاس های مهارت آموزی شامل آموزش تعمیرات موبایل و ... ، برنامه های ورزشی کوهنوردی، شنا، پینت بال و فوتسال، اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات مهارتی از جمله موشک آبی، نجات تخم مرغ و پل ماکارونی، برنامه های کویر نوردی و رصد ستارگان در دستور کار اتحادیه استان سمنان قرار گرفته است.

وی گفت: رویکردهای کلی برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بخش دختران و پسران، بیانیه گام دوم انقلاب، چهل سالگی اتحادیه، سبک زندگی و تحقق شعار، تمرین مدیریت جهادی، تبیین نظریه مقاومت و تمرکز بر حجاب و عفاف می باشد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان خاطرنشان کرد: آموزش های تشکیلاتی نیز برای تمام اعضا، حتی دانش آموزان متوسطه اول که دبیران انجمنی شناخته می شوند، برگزار می شود. در کنار آن آموزش های تخصصی تشکیلاتی ویژه مسئولین انجمن های اسلامی مدارس در متوسطه دوم و هیئت مرکزی نیز خواهد بود که سرفصل های مهم آن در اردوی طلایه داران مطرح می شود و جزئیات آن هم به تفصیل در قرارگاه های تابستانه مطرح می شود.

سیادتی افزود: هیئت هفتگی انصارالمهدی(عج) نیز که در طول سال به صورت ثابت ویژه برادران برگزار می شود، در تابستان هم به قوت خود باقی خواهد ماند و مراسم مشترکی ویژه برادران و خواهران نیز در مناسبت های خاص در این هیئت برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار