رئیس سازمان ساماندهی شهرداری بیرجند اعلام کرد: کاهش استقبال کسبه از چهارشنبه بازار جدید

بیرجند(پانا) ـ رئیس سازمان ساماندهی شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری استقبال نکردن کسبه بیرجند از چهارشنبه بازار جدید بیرجند گفت: این چهارشنبه بازار با توجه به تقاضاهای مردمی در اسفند پارسال با هزینه 3 میلیارد و 100 میلیون تومان و در محل بلوار مسافر به بهره برداری رسید تا از مشکلات ترافیکی در محل چهارشنبه بازار سابق واقع در خیابان بهشتی کاسته شود.

کد مطلب: ۹۲۹۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان ساماندهی شهرداری بیرجند اعلام کرد: کاهش استقبال کسبه از چهارشنبه بازار جدید

حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری افزود: در ابتدای راه اندازی این مکان، استقبال از این چهارشنبه بازار خوب بود ولی بتدریج با کم شدن رغبت کسبه و بازاریان برای عرضه محصولاتشان در این چهارشنبه بازار و برگزاری همزمان دو چهارشنبه بازار در یک روز، هم اکنون استقبال مردم از چهارشنبه بازار بلوار مسافر کاهش یافته است.

او با بیان اینکه 260 غرفه در محل چهارشنبه بازار جدید راه اندازی شد که در ابتدا تمامی آنها فعال بوده است، گفت: متاسفانه هم اکنون تنها 20 تا 30 غرفه آن فعال است .

رئیس سازمان ساماندهی شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند از تقاضای مردم برای راه اندازی این دو مکان در دو روز متفاوت خبر داد و افزود: مسئولان باید چاره ای در این زمینه بیاندیشند تا این مکان از حالت غیرفعال بودن خارج شود و دوباره مورد استقبال مردم و کسبه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار