نیکبخت: پروژه مهر گامی در راستای ساماندهی بهتر امور آموزشی است

تهران (پانا) – مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای ساماندهی بهتر امور آموزشی دانست.

کد مطلب: ۹۲۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: پروژه مهر گامی در راستای ساماندهی بهتر امور آموزشی است

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 17، جلسه ستاد پروژه مهر منطقه 17 با حضور پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و هیئت همراه و اعضای ستاد پروژه مهر منطقه در سالن شهیدان کربلائی برگزار شد.


مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 گفت: پروژه مهر با پنج هدف راهبردی شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی، احصاء دقیق موانع و آسیب های موجود در حوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، اجرایی و عملیاتی می شود.


در ادامه پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: کمیته های پنج گانه پروژه مهر در حوزه ستادی باید طوری عمل نمایند تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران، زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورند.


درّی در ادامه افزود: ما از کارگروه های ستاد انتظار داریم که حداقل هفته ای یک جلسه با مطالعه دقیق شرح وظایف و تنظیم صورت جلسه مطابق دستورالعمل ابلاغی تشکیل داده وتصمیمات اساسی اتخاذ نمایند.


سپس معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر منطقه17 به ارائه گزارشی از عملکرد منطقه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار